duminică, 10 aprilie 2011

sts diferitee :x !

Adevarul,pur si simplu,este rareori pur si nu este niciodata simplu . 


Femeile sunt creaturi menite sa fie iubite,nu intelese !


Când a trebuit să completez fişa de imigrare, mi-am dat vârsta 19 şi profesia geniu. Am adăugat, de asemenea, că nu am nimic de declarat în afară de talentul meu !

Avem atât de multe în comun cu americanii, cu excepţia limbii, desigur ;) ..

Daca cineva nu a gresit niciodata, inseamna nu a incercat sa faca nimic nou.

Bunul simt este o colectie de prejudecati adunate pana la varsta de 18 ani.

Daca “A” reprezinta succesul in viata, atunci “A” este egal cu “x” plus “y” plus “z” . “X” reprezinta munca , “y” distractia si “z” inseamna sa-ti taci din gura.

Invata din ziua de ieri, traieste pentru ziua de azi si spera pentru ziua de maine . Lucrul important este sa nu te opresti din a pune intrebari !

Si ce usor e sa zambesti` • knd ai incredere`n ceea ce esti` :x •

 

• Si o pisica devine tigroaica daca traieste in jungla •

• Si maine e o zi • Si maine voi zambi • Chiar daca mi`e greu • Voi zambi mereu •

 

 

• Ca nimeni nu stie mai bine ca tine ce simti • Il iubesti doar pentru tine nu pentru parinti •”

 

• De-ai privi adânc în ochii mei • Ai vedea ce-nsemni pentru mine • As renunta la toate pentru noi • Nu pentru iubire •

 

• Uneori amintirile trebuiesc pastrate • Insa cei mai multi se feresc sa faca asta. •

 

•Are o aura ce te-atrage • Stie ca o placi • De-aia nu te lasa-n pace • E atat de tacuta • Misterul iti provoaca o privire pierduta •

 

 

| • Intotdeauna pregatita pt raul care vine • Intotdeauna fericita daca treaba merge bine •”

 

• Am invatat sa respect • ea respecta doar banii • Eu am invatat sa lupt singura • ea e zero fara tati si mami •”

 
 

• Din cauza ta sunt fericita !:x

 

• Mereu cu zambetul pe buze • Nu se streseaza • Nu prea o intereseaza ce urmeaza •

 

• E de ajuns sa am incredere in mine • In ce pot sa fac ca sa fie bine • Poate intr`o zi iti vei aminti • Ca am avut grija de tine • Macar o zi •

 

• Nimeni • Nu poate fi la fel ca tine ! • Tu imi dai incredere in mine ! •

 

•Mereu vei cauta la o alta Ea • Ceea ce adorai la mine candva • :x

 

• Vii • Pleci • Mi`e totuna • O sa fie altu`n locu tau • Intotdeauna •

 

“• Ma inalts sa zbor • Din nou • Dar uit ca aripile le-am pierdut • Cad si dau cu capu' de trecut • Si doare iar • Cum a durut demult • Da' trece • Si-o iau de la inceput •

 

 

“• N`ai sa potsi pleca fara voia mea • Dar daca`ai sa pleci • Eu te voi urma •”

 

• Nu inghit in sec • Inghit in demisec • Urmatoarea lege o astept direct • Ma exprim sa intelegi mesaju` • Eu nu`s mata sa`mi cenzurez in fatza ta limbaju •

 

• Am vrut sa uit tot ce'a durut • Sa intorc pagina si sa spun: A trecut, • Nu'mi pasa ce'a fost candva • Sunt alta acum • Si alta e viatsa mea •

 

• Inca am suflet de copil • Care refuza sa creasca • Mi`e egal cu tot ce spune lumea asta proasta •

 

• Si cautai • CAutai • Te uitai in stanga • In dreapta • El nu era • Lacrimile nu se opreau • Dar acum? • De ce te prefaci ca nu`l mai placi? • Cand fardul ti s`a uscat pe obraz? •

 

• Mi`as dori sa mai fiu fetitsa mika • Pentru k juliturile din genunchi se vindeca mai repede decat inimile frante •

 

• Nu incerca sa fii a lor • Sunt multsi care nu stiu ce vor • J` tsine mereu deschisa o ureche • Sunt niste secrete • Doar intre fete :x

Mi`ai dat Doamne tot ce`i mai frumos nu se putea:x • Mi`ai dat sperantsa s`o traiesc si`o traiesc prin ea:x •

 

• Respectu` este ceea ce primesti • Pentru ceea ce faci • Si o faci bine • Tu ma barfesti pe mine • Deci din respect ma pis` pe tine

 

Totzi avem probleme • Conteaza cum le facem fatza • Nu le da prea multa importantza • N`ai decat o viatza •

 

• Am invatat sa suport • viata e grea • Dar nu suport un tradator • Asta-i boala mea •”

 

• Facem tot ce stim si nu ne oprim:x • Traim viata din plin:x • Facem ce stim:x •



• Nu visam mashini luxoase • Nici castele din povesti • Trezeste`te baiete • Q astea nu ne cuceresti ! •”
 

• Pentru ca Ea nu m`a lasat niciodata la greu :* •”

• Peste toate trecem q capul SuS:x • Ne avem una pe alta shi asta`i mai PresuS •

? Ce te face sa crezi ca el era "The one" ? ? Ai crezut ca stai o viata ? Dar n-a trecut un an ? Ai pus prea mult suflet ? Nu-ti face corectie ! ? N-ai gresit cu nimic ? Deci ia-o ca pe o lectie ! ?

 

 

• M'ai atras cum ai stiut numai tu • Si'am ramas doar a ta cu sufletul • M'ai atras cum nu a facut'o altcineva • Si de atunci locul tau e in inima mea :x •

 

• In mintea si inima mea o sa ramai toata viata • Chiar si atunci cand am sa mor si in mormant am sa`ti duc dor !!:x •

 

» Ce spun acum bagati la cap: Eu va iubesc cu adevarat.. Pe tine surioara mea:x.. Si pe tine dragostea mea:x »

 

? Multi cred ca pot gandi pentru noi:x ? Dar noi nu inseamna mai multi:x ? Noi inseamna doar 2:x

 

? Mandria n`are loc in doi ? Ca ea e prima care naste un razboi ?

 

`• Fiecare poveste are un sfarsit.. Dar.. In viatsa.. Fiecare sfarsit are un nou inceput:x.. •

 

Du`te.. somn usor.. Fa bine.. in viata mea sa nu te mai strecori.. Daca vrei sa mai dai ochii cu mine.. sa stai.. retine.. Ramai cat vrei dar nu incerca sa gandesti pentru mine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu