duminică, 10 aprilie 2011

Sts de iubire..dispret !

  • Sch|mBa` tOt RaUl |n B|ne,ch` Sh eO` m`Am Sch|mBat Pt. Tn!:x

  StOoP! GaTa-GaTa,nU vreaU sa ma fUre altu`[-( fura.ma` tu k`| maI bn ;;),k sh m|e |m` conv|ne :">

Eu Sunt Aeru` Sh Vantu`/Tu Ejt| Cerul Sh Pamantul/Eu Sunt Dragostea Curata/Tu Iubirea Adevarata!:x

Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga,dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!

stii k avem drumul nOstru pavat cu sperante si multe vise/ce ne face sa'l vedem si cu luminile stinse/O sa luptam sa avem ce n'avem/vOm trece peste tOate doar TU si q Mine

uita de tot, uita de lume de sentimente de soapte la ureche fii rece nu le lasa pe ele sa te intunece :-j


Vrei talent /:)? Na` talent ! Si ce`ai rezolvat ?!N`ai lucrat la tine Faa !

♥. Adu'ti aminte, intotdeauna ai fost artist la cuvinte si le strang sa ti le'ntorc, fara sa intorc tot ce a fost caci m'am intors de 2 ori si am inteles ca n'are rost . ! love struck



♥. Acum pare pustiu si as vrea sa stiu ca tii la mine, sentimentul e inca viu si se mentine si in mine happy




♥. am facut mereu ca sa ne fie bine si chiar daca nu vom fi impreuna, chiar daca te voi vedea pe strada cu alta de mana, am facut tot ce ai vrut, am facut tot ce am putut, vei ramane amintirea zilelor ce au trecut .




♥. oRice` ai face . tOth` n`ai putEa uita` de EA ! .Ea e` antidOtuL` tauu` Ea e` cea caRe` a avuTh` meReu` gRija de sufLetu` tau` love struck !


* Vezi tu?! Ea nu prea stie ce se intampla,dar stie ca o adori!Tu sti ca ei nu`i pasa, si asta iti da fiori! Iti place ca se lasa greu , iti place ca e cuminte...Tu nu prea o minti pe ea...Dar ea mereu te minte ! love struck *






* Nu stiu ce se intampla , sunt departe de realitate!Cand nu esti cu mine ...O zis pare o eternitate !sad *






* I`m not the girl you knewed along time ago ,maybe you didn`t observe that from a while i grow up ! :Xx *






* You are too proud to stop her , thinking that she will come back. ! *






* Au fost zile si nopti ,Au fost tigari si sticle!Au fost zambete, Si lacrimi,Si diverse tentative !:-> *






* Prea multe certuri prostesti ! .M-am saturat sa te crezi ceea ce nu esti ! winking *






* Nu mai am control ,Esti de`asupra mea ! love struck.E ametitor.Vreau si tu sa simti asa ! love struck *




* Cat de usor imi e sa`tszi spun TE IUBESC :X.Shi cat de greu mi-ar fi sa te parasesc !>big grin < *






* Azi te urasc ,Si te iubesc!Si chiar te urasc, fiindca te iubesc!;x.Si simt asHa ,din viNa ta.Aceleash`sentimente ce schImba viatsZa mea ! *






* Imi impui prea multe ,Chiar daca sunt chesTii marunte!winking Crezi ca ma vei schimba ?!laughing.Asta` i dOar parerea ta !happy *






* Nu vreau sa renunti la ei peNtru mine.Ci sa te comPorti la fel de bine . ! love struck *






* Mii de vOci in capu` meu imi spun :''Heyy !Incearca sa te aduni !''.Si prOmit din nOu , sa nu mai cred in prOmisiuni ! big grin ;x *






* Tu imi spui mereu ca sunt viata ta ,Sufletul tau. Fiindca nu vreau sa te pierd, Incerc sa te cRed !love struck;X *






* Tu esti vinovat , Pentru tOt ce s-a intamplat ! *






* Fii mai atent la ceea ce iti vOi spune! De restu` nu ma intereseaza ,da`o`n *** de lume ! love struck *






* Vreau sa ma faci sa ma topesc de dor Sa ma faci sa-tZi spun meReu ca te Adorr !;x *






* Mereu cand itZi va fi rau sa te gandesti la bine !Nu uita , ca ma ai de paRtea ta pe miNe! >big grin < *






* Ea ,poate e singura ce poate cand apare sa-ti trimita problemele departe love struck *






* Ea este pentru unu` ! Nu o pot avea doi batting eyelashes.Dar face ca intre cei doi sa se nasca un razboi. love struck *






* It`s not supposed to feel this way ,I need you, I need you ,more and more each day ! big grin ;X *


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu