duminică, 10 aprilie 2011

sts de fitze :x !

iNcApAtNaTa,RaSfAtAtA,pRiEtEnOaSa,DeStEaPtA,cUrIoAsA,iAr DaCa ImI dOrEsC CeVa FaC tOt PoSiBiLuL sA oBtIn...TiN fOaRtE mUlT lA aSpEcTuL mEu FiZiC...iMi PlAcE sA fIu In PaS cU mOdA imi place sa-mi traiesc viata,iniferent de obstacole!

aR fI pReA bAnAl sA incEp sA fAc o lIStA cU cEeA cE cRed cA ti-aR cOnVenI tIE sA aUzi dEspRe mEnE. . Eu sUnT eU , tHu eSti thU fIecArE aRe cALitAtIiE lUi , FieCaRe aRe dOzA lUI dE pRosTiE aI poVesTeA tA , eU am pOvEsTeA mEah ! DaCa nU eSti cuRioS aTunCi nU mA aScUltA , mA sImT pErfEcT iN piElEa mEah , nimEni n`O sA mA sChimBe sUnT uN oM sImPlU d`aStA fOLosEsc cUv. sImplE! nU cAut sA tE imPrEsiOnEz sI nU cErsEsC sImPaTzII aM fOst tRaSa iN pIEPt dE pRea mUltE peRsOanE nU vad niMic iEsiIt dIn cOmUn vAd dOar tAranI iEsitZi dIn cOmUnA . . mi-am pErmiS sA abErEz dEsChiS dRaStiC ShI sTii dE cE ? ? pAnA sI inImA mEah e dE plAsTic , aVeAm iN fata oRiZonTul cOnTurAt dE vIzIunI. . . cReZanD iN vOrbE , sIncErItaTe sI pRomIsiUnI . . nU e nImIc cOrEcT sHi nU aStEpt rEspEcT dIn pArTeA tAh . ! °Ma invidiezi ? Ai de ce °Ma barfesti ? N'ai decat °Regreti ca m'ai cunoscut ? M'i se rupe °Indrasneata ? Dak tu esti pampalau °Incapatanata ? Pana peste masura °Nemultumita ? Intotdeauna °te-am insultat ? Foarte bine , meritai°Ai zis ce`ai vrut ? . O sa ascultzi si ce nu vrei°Modesta ? In anumite cazuri °Ca sa te multzumesc ? N`o sa ma schimb °ti-am mai zis ca te iubesc ? . Am fost sincera °Rea ? . Cu cine merita °Sincera ? Da , oricat de dur ar fi adevarul °Bunul meu simt ? . Depinde de al tau °Urata ? Nici macar la prima ora diminetii °Geloasa ? Da , chiar daca nu'mi dai motive °Indragostita ? In fiecare zi de altu` °Copilaroasa ? Da , pentru ca asa vreau °Originala ? Mereu(spre deosebire de tine care esti doar un xerox) °Devotata ? Pentru ca stiu sa'mi mentin prietenii °Copiata ? De fiecare data °Tupeista ? Pentru ca tre` sa fiu mereu peste tine °Vrei sa`mi devii prieten ? . °Demonstreaza`mi ca meritzi °Indiferenta ? Daca nu ma interesezi °Te urasc ? . mi-ai dat motive °Falsa ? Doar cu unii °Parsiva? Datorita unora dintre voi °Un sfat ? Nu asculta de sfaturile nimanui °Te deranjez ? . Iarta`ma , nu pot sa multumesc nici macar o pERsoanNa !



1.Ce ai tu acolo jos, nu e de niciun folos. Ce am eu, e dorit mereu!
2.Sunt o fetita si sunt foarte cuminte. vorba vine . asa cum vine asa si pleaca .
3.Am fitze pentru ca imi permit! Ai ceva de obiectat? . Asa ziceam si eu ! 



Fite,gesturi si tupeu,Asta e talentul meu,Nu dai clasa si aspect frumusete si talent.Sunt fetita smecherita hai fa pasi si gura mica...

* Suntetszi dOar cristale false ,Care cand le ating se sparg !GelOzie si inVidie ,Este tot ce avetszi in cap ! *



* Nu conteaza ce a fost ,Ci ce va fi de` acu` naintewinking *






* Spui cuvinte mari, Pe care nu le`ntszelegi,Inainte sa pleci ,Lasa` cheia sub presH. hee hee *






* Pune-te in genunchi ,Si reprezinta-te!Acum ridica-te,Sterge-te la bot sHi prezinta-te.big grin *


♥ . `Ca o pata pe camasha, totul se scurge.Aazi e dragoste cu pasiune, maine fuge. nimic nu tzine o vesnicie.Astazi, un suflet plin de fericire, maine plange . sad




♥. El a fost d vina ca de fiecare data.Inceteaza fata sa te mai crezi vinovata.Ti.a promis...stiu!Te.a mintit.stiu!El o sa regrete cand e prea tarziu! winking smug




♥. Flori uscate`ntr`un buchet . le privesc si te astept, intoarce`te la mine straight face . Nu`mai eu si linistea suntem in camera mea imi e atat de greu fara tine straight face




♥. Amintirea ta e inca prezenta. Ca o ploaie de vara rupe totul in sufletul meu,dar incetisor.Ma arde si ma uda in acelasi timp . ! sad




♥. O toamna ne-a legat . O iarna ne desparte . cu toate intr-un timp pana nu se mai poate . Ai fost odata tot . lumina pentru mine! Voi incerca sa las , sa vina de la sine love struck !




♥. Stiu ca am gresitblushing dar promit ca nu mai fac :* Uneori. ma port prosteste blushing de parca as avea in mine un drac devil Dar tu nu stii sa te superi pe mine >big grin < desi e foarte usor sa o faci sad Fiindca sunt experta in tampenii blushing pot umple pe oricine de draci laughing




♥. Am crezut in tine . am crezut in Noi . Si-am crezut ca langa Tine sunt invingaTor ! straight face Am crezuT in vise . Am crezuT in sanse straight face Dar toT ce mi-am facut sunT . iLuzii faLse` sad




♥. mmDa . Si iti aduci aminte cand iti spuneam . cuvintele alea pe care le rosteam . ?! Iti aduci aminte cand stateam . Pe banca aia, noi doi eram . Nu cred. pentru ca totul ai uitat. si cuvinte dureroase ai spus . ! straight face




♥. hai spune-mi, de ce nu mai dormi serile? ...de ce ai putere sa-ti indeplinesti visele? .sunt multe intrebari la care nu ai gasit un raspuns, de cand ea in inima ti-a patruns !







-Cine se culca fitoasa, se trezeste si mai fitoasa…
 


-Sunt usor de agatzat si cad repede la pat…doar in visele tale!
 


-Sunt perfect sanatoasa…mi-au spus vocile.
 


-Stii rutina… Tu imi scrii mesaj…si eu il ignor.
 


-Care e culmea smecheriei? Sa-ti pui statusuri de fata fitoasa…
 


-Aproximativ 95% din sfaturile pe care le primesc nu au nici o valoare, dar se merita sa le aud pentru acel 5 la suta care merita toată atentia.
 


-Sunt o mica finete invidiata de multe zdrente.
 


-Macar eu pot tine dieta, tu nu!
 


-Poate ne casatorim pe mess !


Bai, sunt smechera, nu te pune cu mine!
 


-Am nevoie de tine…….te vreau…offline.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu